Het Nieuwe Baken

Ons gemeentecentrum is Het Nieuwe Baken,
postadres: Brouwersplaats 4, 5911 CE  Venlo

De ingang van Het Nieuwe Baken is: in de Brouwersplaats (links van Grote Kerkstraat nr 15). Ga door de houten schuifdeur en dan naar links.

Activiteiten vinden plaats in ons gemeentecentrum Het Nieuwe Baken.
De kinderen van 0 tot 4 jaar gaan er naar de oppasdienst in de kleine achterzaal.

Na de kerkdienst is er ‘koffiedrinken’, dan ontmoeten we elkaar onder het genot van koffie, thee of limonade in de grote zaal, de kinderen kunnen zich uitleven op het tafelvoetbal in de kleine zaal.

Colleges en commissies vergaderen in Het Nieuwe Baken en de ‘kerk en filmgroep’ praat er na over de film die ze gezien hebben in het filmtheater de Nieuwe Scene. En onze speciale avonden zijn ook in Het Nieuwe Baken.

Vanuit de Joriskerk is het een minuutje lopen naar Het Nieuwe Baken.

HNB via Google

Waar kun je je auto kwijt?

Parkeren in de Brouwersplaats is speciaal voor vergunninghouders.
Het Nieuwe Baken is in het voetgangersgebied.
Parkeren kan in de straten buiten de pollers of in de parkeergarages.

Vind meer info over parkeren op de website van de gemeente Venlo

De zalen van Het Nieuwe Baken kun je ook huren.
Neem daarvoor contact op met:
Coen van der Vlerk, telefoon: 06 53960424, e mail: gebruikgebouwen.pgvenlo@gmail.com